La ciència té moltes formes i colors, la seva comunicació tantes o més. Totes les formes alternatives de comunicar ciència tornen al Campus Gutenberg els dies 16 i 17 de setembre al CosmoCaixa de Barcelona.

Dues jornades llargues plenes de xerrades, tallers, tertúlies i taules rodones que compten també amb la millor sessió de networking possible, en la qual ens reunirem tots al voltant d’unes cerveses en una nova edició del Beer for Science.

La nit del dilluns 16 de setembre tots els participants del Campus Gutenberg esteu convocats a la cerveseria The Philarmonic. Com sempre, cada persona ha de pagar-se les seves consumicions. Us hi esperem.

Beer for Science ed. Campus Gutenberg 2019

Dilluns 16 de setembre, 20:00

The Philarmonic

Carrer Mallorca 204

(Entre Aribau i Enric Granados)

Per a saber-ne més

El Campus Gutenberg-Cosmocaixa és una iniciativa dedicada a la comunicació i la cultura científiques, impulsada pel Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental (UPF Barcelona School of Management) i la Fundació Bancària “la Caixa”, en col·laboració amb el Centre d’Estudis de Ciència, Comunicació i Societat de la Universitat Pompeu Fabra (CCS-UPF), l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC), l’Associación Española de Comunicación Científica (AECC) i la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT).

firma
Este blog cuenta con la financiación de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) y el Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades