Un any més organitzem el Campus Gutenberg de la Comunicació i la Cultura Científiques, la vuitena edició d’aquestes jornades se celebrarà els dies 17 i 18 de setembre de 2018. No ho deixis per més endavant i apunta-ho a l’agenda!

Aquestes jornades són un lloc de trobada entre els professionals del periodisme, la comunicació i la divulgació de la ciència en el qual compartir experiències i discutir sobre els diversos canals, formats i eines que utilitzem per impulsar la cultura científica. Es tracta d’unes jornades de co-aprenentatge i reflexió amb l’objectiu de millorar la relació entre la ciència i la societat i analitzar els canvis que s’estan produint.

Amb aquest esperit us animem, una vegada més, a compartir amb nosaltres les vostres idees i suggeriments de temes, activitats, tallers, debats, espectacles… entorn de la divulgació científica per construir el programa de les jornades de forma col·laborativa. Enguany volem explotar la creativitat col·lectiva i la reinvenció constant que hi ha en el nostre entorn professional.

Podeu enviar les vostres propostes a través d’aquest formulari indicant el tipus d’activitat, el títol i un breu resum de la mateixa o senzillament una temàtica determinada que us agradaria que es tractés en aquesta edició. Us animem a ser creatius, innovadors i deixar volar la vostra imaginació! És el moment de compartir totes aquestes idees boges que sempre hem volgut fer i mai ens hem atrevit. La data límit per a l’enviament de propostes és el 7 de maig.

El Campus Gutenberg està impulsat pel Màster de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental de la UPF-Barcelona School of Management i Obra Social “la Caixa”, en col·laboració amb el Centre d’Estudis de Ciència, Comunicació i Societat (CCS-UPF), l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) i la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

Us animem a compartir les vostres propostes amb nosaltres. Reserveu la data!

Gema Revuelta, Directora del Centre d’Estudis de Ciència, Comunicació i Societat (CCS-UPF) i Directora del Màster de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental (UPF Barcelona School of Management)

Vladimir de Semir, President dels consells Assessor i Social del Centre d’Estudis de Ciència, Comunicació i Societat (CCS-UPF)

Jordi Portabella, Director de l’àrea de Recerca i Coneixement de la Fundació Bancària “la Caixa”

firma