Carolina Llorente, coordinadora del Centre d’Estudis de Ciència, Comunicació i Societat de la Universitat Pompeu Fabra (CCS-UPF), participa en la 7a trobada de Gestors de Projectes Europeus de Catalunya organitzada per AGAUR amb la col·laboració de la UPF. La trobada és un espai de diàleg i d’intercanvi de coneixement, adreçada al personal relacionat amb la promoció i la gestió de projectes europeus de recerca i innovació (RDI) de les universitats i centres de recerca de Catalunya que tindrà lloc el dijous 1 de març a l’Auditori del Campus Poblenou de la UPF.

Aquesta edició se centrarà en la definició del proper programa marc (anomenat provisionalment FP9), que donarà forma al futur de l’RDI europea en el període 2021-2027, i en el posicionament del Govern de Catalunya. Carolina Llorente impartirà el workshop sobre Recerca i Innovació Responsables (RRI), Concepte aglutinador que connecta diversos aspectes de la relació entre l’R+I i la societat: participació ciutadana, accés obert, igualtat de gènere, educació científica, ètica i governança. També hi haurà dues sessions paral·leles sobre Data Management Plan i Impacte social de l’RDI.

Més informació:

firma
Este blog cuenta con la financiación de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) y el Ministerio de Economía, Indústria y Competitividad (MINECO)