sanchezronEl dimarts 17 de novembre a les 19:00 hores José Manuel Sánchez Ron impartirà la conferència “Ciencia, cultura y periodismo” dins de les activitats del Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental de la UPF Barcelona School of Management. Acte obert al públic, aforament limitat.

José Manuel Sánchez Ron (Madrid, 1949) doctor en física, actualment és catedràtic d’Història de la Ciència al Departament de Física Teòrica de la Universitat Autònoma de Madrid.  Recentment, setembre 2015, ha rebut el Premi Nacional d’Assaig 2015 per la seva obra El mundo después de la revolución: la física de la segunda mitad del siglo XX’ (Ed. Pasado y Presente)

Sánchez Ron, gran historiador de la ciència, el 2003 va accedir a la Real Academia Española (RAE) ocupant la butaca G i va entrar a formar part de l’Acadèmia Europea de Ciències i Arts amb seu a Salzburg. En 2005 va ser nomenat membre de la International Academy of the History of Science amb seu a París i el 2006 es va incorporar a la de la Real Academia de Ciencias (RAC). A més, escriu regularment articles de divulgació científica en el diari El País.

“Ciencia, cultura y periodismo” per José Manuel Sánchez Ron
Dia: dimarts 17 novembre 2015
Hora: 19:00 a 20: 30h.
Lloc: UPF Barcelona School of Management. C/ Balmes, 132 (mapa)