El proper 30 de gener s’inicia la 6a edició de la versió en línia del Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental de la Universitat Pompeu Fabra – Barcelona School of Management (UPF-BSM) dirigit per Gema Revuelta, qui també lidera el Centre d’Estudis de Comunicació, Ciència i Societat de la Universitat Pompeu Fabra (CCS-UPF).

La matrícula continua oberta, de manera que totes aquelles persones interessades en formar-se per generar, gestionar i transmetre el coneixement científic, i vulguin fer-ho a distància, encara són a temps d’inscriure’s. El programa disposa d’un pressupost específic destinat a atorgar ajuts parcials per a la matriculació d’aquells alumnes que ho sol·licitin.

Aquest màster s’adreça a titulats universitaris que vulguin convertir-se en professionals de la comunicació científica, un camp amb notables aplicacions i sortides professionals.

Al llarg del curs es posen a disposició de l’alumne les eines necessàries per analitzar les fonts d’informació científica, comprendre les formes de transmissió d’aquest coneixement i aprendre com són les relacions entre el món expert, les indústries tecnològiques i la societat.

En els tallers i sessions es presta especial atenció a l’impacte que els descobriments científics tenen en les persones així com els problemes ètics associats a tot aquest procés de gestió del coneixement. D’altra banda, també es treballen en tallers especialitzats coneixements d’àmbits específics com la comunicació mèdica, la comunicació ambiental, la museologia o la comunicació institucional, una de les principals sortides laborals de l’actualitat.

Si vols aprendre a comunicar ciència, aquest és el teu màster!

firma
Este blog cuenta con la financiación de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) y el Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades