202-nova-marca-uocLa Universitat Oberta de Catalunya (UOC) está buscant un tècnic/a de projectes per a incorporar-se a l’Àrea de Globalització i Cooperació de la universitat. Aquí podeu trobar més informació sobre la oferta, s’accepten sol·licituds des del 17 de Maig de 2017.

Es realitzarà una contractació laboral de 6 mesos, a temps complet i amb previsió d’incorporació al mes de maig. El centre de treball serà a la seu de Tibidabo, ubicada a l’Av. Tibidabo, 39 de Barcelona.

Funcions:

• Donar suport en el desenvolupament de la línia estratègica “Coneixement amb i per a tothom” del Pla Estratègic de la UOC, concretament en la posada en marxa de la UOC Science Shop i en l’elaboració del marc referencial per a la Recerca i Innovació Responsables (RRI) i Open Science de la UOC.
  • Analitzar tendències globals en l’àmbit de la RRI i l’Open Science i la seva aplicabilitat a la UOC, i elaborar informes i propostes de treball.
  • Donar suport en el desenvolupament de processos participatius del personal de la UOC.
  • Donar suport en tot el cicle de gestió de projectes.
  • Elaborar propostes per a convocatòries nacionals, europees i internacionals.