Segur que alguna vegada has escoltat l’aforisme “Compartir és viure”. En Campus Gutenberg-CosmoCaixa creiem que compartir no només és viure, sinó que també és avançar.

No ho dubtis ni un moment i comparteix amb nosaltres les teves experiències perquè puguem prendre exemple:

• Categoria GRANS ÈXITS: Explica’ns el teu major èxit en comunicació científica: aquella activitat que va ser sobre rodes, aquell exercici que va resultar anar fins i tot millor de l’esperat, aquest acte o esdeveniment que va superar tots els objectius mesurables i per mesurar i va despertar passions entre el públic.
  • Categoria LLIÇONS APRESES (també dita “Pífies que t’ajuden a aprendre”): T’atreveixes a explicar-nos – en un magnífic exercici d’humilitat, honestedat i transparència – un cas que no et va sortir bé i què vas aprendre de l’experiència? Per què tot va sortir malament, per què a vegades les coses no funcionen, o per què, simplement, no va venir ningú? Dels errors – propis i aliens – s’aprèn i, al Campus Gutenberg-CosmoCaixa, si alguna cosa ens agrada, és aprendre.

Tens fins al 6 setembre de 2019 per a explicar-nos la teva experiència i optar al Premi Gutenberg 2019.

Volem conèixer les claus de l’èxit i les lliçons apreses del que no va ser tan reeixit, perquè ambdues són igual de valuoses per a la comunicació científica del futur. Els assistents al Campus Gutenberg-CosmoCaixa podran votar les experiències de totes dues categories que els hagin semblat més inspiradores.

Comunica. Comparteix. Viu. Avança.

firma
Este blog cuenta con la financiación de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) y el Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades