flyermccgralEl dimarts 22 de setembre a les 19h tindrà lloc una sessió informativa del Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra, que s’iniciarà el proper 2 de novembre i finalitzarà el mes de juliol de 2016.

La sessió informativa tindrà lloc a la seu de l’IDEC a Barcelona i allà es podrà plantejar a la direcció del Màster, Vladimir de Semir i Gema Revuelta, qüestions sobre continguts, organització, metodologia, etc.

El màster en comunicació científica arriba a la seva edició número 21 i per ell han passat més de 600 alumnes de 18 països diferents. L’Àrea de Ciència i Medi Ambient de la Fundació Bancària “la Caixa” atorga ajuts econòmics per a una bonificació parcial de la matrícula.

Si t’agrada la comunicació i la ciència aquest és el teu màster!

Més informació:

Sessió informativa XXI Màster en comunicació científica, Mèdica i Ambiental
Dia: dimarts 22 de setembre
Hora: 19: 00h
Lloc: IDEC-UPF. C / Balmes, 132 (veure mapa)
Formulari d’assistència

firma
Este blog cuenta con la financiación de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) y el Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades