Ramon_Margalef_Summer_Colloquia_2014La segona edició del “Ramon Margalef Summer Colloquium” tancará les seves portes el proper divendres 18 de juliol de 2014 a  l’Institut de Ciències del Mar (CSIC) amb un acte de clausura obert al públic general.

Aquest acte posarà punt i final al curs d’estiu “What  ecology can learn form natural and human-induced disturbances que durant dues setmanes  compta amb la col·laboració de 25 joves investigadors internacionals i de 24 conferenciants de diferents ecosistemes.

El “2014 Ramon Margalef Summer Colloquium” forma part de les activitats destinades a commemorar els deu anys de la mort de Ramón Margalef (Barcelona, 1919-2004) considerat un dels pares de l’ecologia moderna. Margalef va ser el primer catedràtic d’ecologia d’Espanya, i un eminent limnòleg i oceanògraf, amb investigacions tant destacades com l’aplicació de la Teoria de la informació als estudis ecològics, i la creació de models matemàtics per l’estudi de les poblacions.

L’acte de clausura del Colloquium està obert al públic general, fent especial menció a educadors i periodistes. Durant l’acte, els estudiants del “2014 del “Ramon Margalef Summer Colloquium” resumiran i extrauran les conclusions més rellevants del col·loqui.

El curs és impulsat i dissenyat per l‘Institut de Ciències del Mar (CSIC), amb el suport de l’Associació Catalana d’Oceanògrafes i Oceanògrafs (ACOIO), i amb la col·laboració de diverses organitzacions.

Acte de clausura del Ramon Margalef Summer Colloquium
Dia: divendres 18 de juliol
Hora: 10:00h
Lloc: Institut de Ciències del Mar (CSIC), al Passeig Marítim de la Barceloneta 37-49. (veure mapa)