El passat dia 21 de novembre va tenir lloc l’acte acadèmic de lliurament de diplomes de la promoció del 2010-2011 dels màsters i diplomes de postgrau de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra.

Els alumnes de la 15ena edició del màster de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental van assistir a l’acte i van recollir el seu diploma on es reconeix l’assoliment dels requisits acadèmics

específics dels màsters i diplomes de postgrau.

L’acte de graduació és una cerimònia oficial on hi van haver unes paraules de benvinguda a càrrec del vicepresident de l’IDEC-UPF, Jaume Casals, i una conferència a càrrec de Josep Ramoneda, director del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.

Fotos de l’acte.