wikipediaDimecres 28 de maig a les 18:30 es presenten els resultats de l’estudi: L’ús de continguts oberts a Internet en l’ensenyament universitari: un estudi empíric sobre les percepcions, actituds i pràctiques del professorat universitari respecte a Wikipedia. El treball és el més ampli que s’ha fet sobre aquest tema, i recull els resultats d’una enquesta a més de 900 professors de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i de la Pompeu Fabra (UPF).

El projecte Wiki4HE (Wiki for Higher Education) s’emmarca dins el programa RecerCaixa.

L’acte tindrà lloc l’edifici MediaTIC de la UOC, i serà presidit per la vicerectora de Planificació Estratègica i Recerca de la UOC, Marta Aymerich, i el director de Ciència i Medi Ambient  de la Fundació ”la Caixa”, Enric Banda. Com a ponents hi intervindran Eduard Aibar, professor agregat de la UOC i principal responsable del projecte; Pedro Pernías, professor titular de la Universitat d’Alacant, i Alex Hinojo, project manager d’Amical Wikipedia.

Presentació resultats Wiki4HE project
Dia: dimecres 28 de maig de 2014
Hora: 18:30h
Lloc: Edifici MediaTIC. 7a Planta. C/ Roc Boronat 117, Barcelona