.
Yoon Chung, president de la Korea Foundation for the Advancement of Science and Creativity ha estat convidat a visitar la UPF en el context del Màster de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental que que dirigeix Vladimir de Semir, director de l’OCC (Departament de Comunicació de la UPF), que ofereix l’IDEC-UPF amb el suport de l’Institut Novartis de Comunicació en Biomedicina.

El 26 de maig, a les 19 hores, a la sala de conferències 55.309 del campus de la Comunicació – Poblenou (Tànger 122-140. Barcerlona), es va celebrar un acte presidit per Josep Joan Moreso, rector de la UPF i obert a tota la comunitat universitària en el decurs del qual Vladimir de Semir, director de l’OCC,  va fer la presentació del professor Chung el qual va impartir la conferència ” The development of Science & Technology and Science Communication in Korea“.

El professor Yoon Chung (Seul, 1957) es va educar com a enginyer a la Universitat Nacional de Seul (1980) i al Departament de la Ciència i l’Enginyeria de Materials a l’Institut Coreà per al Desenvolupament de la Ciència i la Tecnologia (1982). Tot seguit va prosseguir la seva formació a la Universitat de Sheffield (Regne Unit) (1987) i es va doctorar en Ciències dels materials a la Universitat de Hanyang (Corea) (2004).

En el decurs de tots aquests anys, des del 1982 ha ocupat diversos càrrecs rellevants en el Ministeri de Ciència i Tecnologia del seu país,  institució de la qual va ser viceministre els anys 2007-2008. L’any 2008, el professor Chung va passar a presidir la Fundació Coreana de Ciència i des del 2009 presideix la Fundació Coreana per a l’Avenç de la Ciència i la Tecnologia.

Al llarg de la seva carrera professional i acadèmica ha estat guardonat amb diverses distincions entre les quals cal destacar el Premi Presidencial (1990); la Medalla al Mèrit de Servei (1993) i la Medalla d’Or al Mèrit de Servei (2005).

Altres e-notícies relacionades:

Vladimir de Semir, convidat per la Korean Foundation for Advancement of Sciences and Creativity