.
Observatori de la Comunicació Científica: Mark Siegler, ponent de les IV Conferències EgozcueLa trobada internacional d’experts en bioètica que cada any organitza la Fundació Víctor Grífols i Lucas se celebrarà enguany el 19 i 20 d’octubre a la seu de l’Institut d’Educació Continuada (IDEC) de la UPF. Les IV Conferències Josep Egozcue, titulades «Les tres edats de la medicina i la relació metge-pacient», comptaran amb dues ponències de Mark Siegler, catedràtic de medicina i director del MacLean Center for Clinical Medical Ethics de la Universitat de Chicago. L’assistència és gratuïta però cal formalitzar la inscripció prèviament a través de la pàgina web de la fundació. Trobareu tota la informació en aquest enllaç.
.

firma
Este blog cuenta con la financiación de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) y el Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades