.El primer acte del Cicle Calaix de Ciència de l’any 2012, organitzat per l’Observatori de la Comunicació Científica (OCC-UPF) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) es pregunta si és possible dissenyar un sistema educatiu basat en la ciència.

Al debat, moderdat per Cristina Ribas, presidenta de l’ACCC i professora de la UPF, hi participaran Gemma Altell (psicòloga, Fundació Salut i Comunitat), Jordi Jubany (mestre, antropòleg i autor del blog Eclipsi), Anna López Sala (neuropsicòloga, Unitat Trastorns de l’Aprenentatge – Servei de Neurologia de Sant Joan de Déu) i Anna Sans Fitó (neuròloga infantil, Unitat Trastorns de l’Aprenentatge – Servei de Neurologia de Sant Joan de Déu).

El debat serà introduït projectant dos vídeos amb les tesis de Sir Ken Robinson, educador i escriptor i expert en el desenvolupament de la creativitat i la innovació en l’educació. El primer video és una TED Conference donada al maig de 2006 sobre si “les escoles maten la creativitat”  i l’altra la conferència  Changing paradigms, realitzada al juny de 2008.

Els objectius de l’educació avui… És possible dissenyar un sistema educatiu basat en la ciència?

Informació:
Dimarts 24 de gener de 2012, 19:00 hores
Auditori Campus de la Comunicació del Poblenou, UPF
Roc Boronat, 138, Barcelona (veure mapa)

Acte gratuït! Us hi esperem!

2 pensamientos sobre “RECORDATORI: Debat: És possible dissenyar un sistema educatiu basat en la ciència?”

1. sera posible luego verlo por internet?, el tema me interesa mucho pero hoy a esa misma hora tengo otro acto.
    Susana Argul

1. Hola Susana,
      Perdona por el retraso en contestarte…
      La web del ACCC (www.accc.cat) hará un resumen de la jornada. Así que lo publiquen te aviso.
      Gracias por tu interés!