.El primer acte del Cicle Calaix de Ciència de l’any 2012, organitzat per l’Observatori de la Comunicació Científica (OCC-UPF) i l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC) es pregunta si és possible dissenyar un sistema educatiu basat en la ciència.

Al debat, moderdat per Cristina Ribas, presidenta de l’ACCC i professora de la UPF, hi participaran Gemma Altell (psicòloga, Fundació Salut i Comunitat), Jordi Jubany (mestre, antropòleg i autor del blog Eclipsi), Anna López Sala (neuropsicòloga, Unitat Trastorns de l’Aprenentatge – Servei de Neurologia de Sant Joan de Déu) i Anna Sans Fitó (neuròloga infantil, Unitat Trastorns de l’Aprenentatge – Servei de Neurologia de Sant Joan de Déu).

El debat serà introduït projectant dos vídeos amb les tesis de Sir Ken Robinson, educador i escriptor i expert en el desenvolupament de la creativitat i la innovació en l’educació. El primer video és una TED Conference donada al maig de 2006 sobre si “les escoles maten la creativitat”  i l’altra la conferència  Changing paradigms, realitzada al juny de 2008.

Els objectius de l’educació avui… És possible dissenyar un sistema educatiu basat en la ciència?

Informació:
Dimarts 24 de gener de 2012, 19:00 hores
Auditori Campus de la Comunicació del Poblenou, UPF
Roc Boronat, 138, Barcelona (veure mapa)

Acte gratuït! Us hi esperem!

firma
Este blog cuenta con la financiación de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) y el Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades