logo-master-2

El 3 de Febrer comença la IV edició del Màster online de comunicació científica, mèdica i ambiental de la Universitat Pompeu Fabra – Barcelona School of Management (UPF-BSM) dirigit per Gema Revuelta. Aquest màster té com a objectiu preparar als participants per generar, gestionar i transmetre el coneixement científic, les idees i les oportunitats que es deriven de la seva aplicació i de les seves tecnologies associades.

Al llarg del curs es posen a la disposició de l’alumne les eines necessàries per analitzar les fonts d’informació científica, comprendre les formes de transmissió d’aquest coneixement i aprendre com són les relacions entre el món expert, les indústries tecnològiques i la societat. En els tallers i sessions es presta especial atenció a l’impacte que els descobriments científics tenen en les persones així com els problemes ètics associats a tot aquest procés de gestió del coneixement. D’altra banda, també es treballen en tallers especialitzats coneixements d’àmbits específics com la comunicació mèdica, la comunicació ambiental, la museologia o la comunicació institucional, una de les principals sortides laborals de l’actualitat.

A més, el màster compta amb la col·laboració del Centre d’Estudis de Comunicació, Ciència i Societat de la Universitat Pompeu Fabra (CCS-UPF), també dirigit per Gema Revuelta. Gràcies a la col·laboració de l’Obra Social “la Caixa” els alumnes poden participar en el Campus Gutenberg, unes jornades de comunicació i divulgació de la ciència en les quals cada any participen més de 300 comunicadors científics i experts en cultura científica de tota Espanya i Europa.

El Màster Online en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental es dirigeix a titulats universitaris que desitgin convertir-se en professionals de la comunicació científica, un camp amb notables aplicacions i sortides professionals. El màster disposa d’un pressupost específic destinat a atorgar ajudes parcials per a la matriculació d’aquells alumnes que ho sol·licitin.

Este blog cuenta con la financiación de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) y el Ministerio de Ciencia e Innovación