El Màster en comunicació científica, mèdica i ambiental (UPF-BSM) de la Universitat Pompeu Fabra-Barcelona School of Management (UPF-BSM), el Centre d’Estudis de Ciència, Comunicació i Societat de la UPF (CCS-UPF) i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) et conviden a la taula rodona i mentoring: Confluència entre comunicació empresarial i comunicació científica.

Data: 15 de juny, de 17:00 a 19:00

Lloc: Aula 507, UPF Barcelona School of Management (UPF-BSM), Balmes 132-134, 08008 Barcelona

Idiomes: Castellà i català

Llegeix el programa aquí

L’objectiu d’aquesta activitat és explorar vies de coneixement mutu entre els responsables de comunicació de les empreses amb alt component d’R+D+I i els professionals de la comunicació científica, tot involucrant els alumnes de l’actual edició del màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental de la BSM-UPF.

Volem saber quines són les necessitats reals de les empreses, quin valor afegit podem aportar els comunicadors científics als seus equips de comunicació i quins aspectes estratègics hauríem de reforçar en la nostra formació i competències.

Ponents:

Meritxell Mir, directora de comunicació d’Amgen

Xavier Ribera, director de comunicació de BASF

Naiara Sáenz, directora de comunicació digital d’Agbar

Vanessa Núñez Cruz, Scientific Global Manager & Health Communication a Hifas da Terra, alumni del Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental UPF-BSM

Miguel Ramudo, periodista freelance, especialitzat en continguts sanitaris, alumni del Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental UPF-BSM

Marta Vila, comunicadora científica al Departament de Medicina i Ciències de la Vida de la Universitat Pompeu Fabra (MELIS, UPF), alumni del Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental UPF-BSM.

Moderadora: Carolina Llorente, coordinadora acadèmica del Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental (UPF-BSM) i coordinadora del Centre d´Estudis de Ciència, Comunicació i Societat (CCS-UPF).

Inscriu-t’hi i forma part d’aquest debat sobre la convergència entre la comunicació empresarial i la comunicació científica.

Inscripcions gratuïtes aquí (participació presencial o online)

Junts podem explorar noves sinergies i potenciar el valor de la comunicació en tots dos àmbits. T’hi esperem!

Després de la taula rodona hi haurà sessions de mentoring amb els ponents.

Organitzen:

Hi col·labora:

Este blog cuenta con la colaboración de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología – Ministerio de Ciencia e Innovación